lauantai 2. kesäkuuta 2012

Taustaa tälle kaikelle

Ajattelin hieman kertoa miksi vuosien pohdinnan jälkein sain vihdoin ja viimein aloitettua blogin. Olen työskennellyt vuosia vaatetusalalla yrittäjänä, jonka elämään ei sitten muuta ole mahtunutkaan. Tein kuitenkin itselleni uuden vuoden lupauksen tälle vuodelle, että hankin itselleni myös työn ulkopuolista elämää :)
Olen aina pitänyt sisustamisesta, mutta kirjoittaminen ei ole koskaan ollut minun juttuni, mutta jos nyt sitten kuitenkin koitetaan...

Päätin myös opetella vuoden aikana uusia asioita. En koskaan uskonut, että minä itse osaisin jotain käsilläni näpertää ja nypertää, mutta päätin, että harjoitushan saattaa tehdä mestarin. Olen siis innostunut tämän vuoden aikana kaikenlaisesta askartelusta paskartelusta jopa puutarhan hoitaminen on alkanut kiinnostaa...johtuuko kenties iästä...hankala sanoa, saatan kai olla aikuistumassa.

Sisustamisessa minua kiinnostaa kaikenlainen kierrättäminen ja uudistaminen. Itse teen suurimman osan hankinnoistani kirpputoreilta sekä huutonetistä tai uudistamalla kodin nurkista löytyviä roinia..

Miksi sitten päädyin perustamaan blogin. Ajattelin, että tätä kautta hahmotan mitä olen saanut puuhailtua. Saattaahan olla, että joku muukin, joka on ollut peukalo keskellä kämmentä innostuu tämän myötä kaikenlaisesta piipertämisestä. Samalla yritän voittaa ns.kirjoittamisen pelkoni. Katsotaan miten käy...

Tässä siis taustaa miksi tässä nyt tätä blogia raapustelen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti